luni, 2 ianuarie 2012

         
                                                   Clipe
                                                  Minute trec in pripa   si ore neinsirate 
 o inima ce plinge in tihna tot se zbate 
Lacrimi, chin si dor cu stropi din ploaia rece 
Imi macina azi gindul si sufletul in tainica durere. 

Zboara timpul , zbor si eu cu el ..
                 O ! Tu Doamne  .....
Asculta-mi rugamintea si duma acolo unde visele devin mister 
Alunga-mi suferinta, ingroapa-mi si durerea  
Fa-ma Doamne  inger sa pot mereu sa zbor...

Sa sper spre fericire , spre viata si iubire 
Sa pot sa pling in taina si nimeni sa nu stie 
caci iata Doamne, stau Tie de ma pling 
Indurate de mine si duma pe aripele vesnice de vint. 

                                      Autor: Dragan Violeta