sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Idealul meu spiritual 


 Idealul meu spiritual  ar fi nimic altceva decit insumi eu , care reprezint un punct minuscul  in aceasta lume , ca o stea stralucitoare  printre alte milioane de stele. Dar , totusi fiecare din noi  isi are rostul sau  pe acest pamint, pe cit de mic pe atit de semnificativ. 
Am si eu  o poveste asemanatoare  cu acea a intregii lumi,  iar cind suflarea mea va lipsi  din aceasta viata, voi mai fi o stea acolo   in indepartatul si gigantul  univers,  care va  straluci  doar pentru mine ,  in mintea mea pierduta printre mii de alte stele.  Eu sunt o fiinta, un om cu sentimente . Un om ce incearca  sa-si croiasca propriul drum in viata , o simpla fiinta  care incearca  sa-i dea vietii rost . Nu sunt nimic altceva   decit un suflet  ratacit printre milioane de alte suflete , caruia ii place  viata , iar pentru aceasta bucurie  si fericire deplina este nevoie  sa ne cunoastem , sa ne intelegem, sa ne respectam si sa ne ajutam aproapele , pentru a putea trai impreuna si a lumina in aceasta viata trecatoare. Mereu am invatat sa-mi creez un ideal propriu , sa ma pot deosebi de ceilalti si sa meditez  asupra destinului  si amorului propriu. Am incercat si continui cu acelasi gind  de a fi o fiinta vesela si optimista , pentru a putea  urca  treptele spre un viitor mai prosper. Defapt cu totii incercam de mici  sa invatam  ce este insusi destinul , bucuria , tristetia intr-un cuvint viata. Percepem multe lucruri  din propriile noastre  greseli , care demulte ori dorim  sa le evitam . Dar, totusi este bine sa nu uitam de existenta noastra , sa incercam sa fim mai buni unii cu altii, pentru ca  in fata mortii vom fi diferitzi dar egali, si pentru ca fiecare sa poata fi mindru atunci cind va rosti acest cuvint atit de pretios pentru noi EU.