marți, 3 ianuarie 2012

                                 Pentru tine ''Mama''

       Departe esti de mine  .. ca un inger pazitor
          Tu ! imi alini atitea rani ce dor 
        Mereu te simt , si mai mult , te ador 
        Tu mi-ai  dat aripi, mai invatat sa zbor
           Mereu te simt , m-ai ajutat sa sper , 
         Sa inving cu barbatie , strasnicul mister.


Oriunde sunt , oriunde ma  voi duce , 
Am sa pastrez, in sinu-mi a ta cruce 
Ce-i un semnal mereu spre biruinta
Fii linistita mama respect a ta credinta.

Azi ti-aduc in dar toate florile din lume , 
Toate cintecele toate, ce se cinta pe pamint 
sa-ti incununez cu ele neasemuitul nume , 
Nume plin de duiosie, dintre toate cel mai  sfint    . 


 Gindul cel trimit spre tine  vreau ca sufletul sa-ti umple 
De o imensa bucurie, de un dor nemarginit 
Si sa-ti apar puritatea  visurilor tale blinde
Caci toata dragostea din mine , Mama astazi ti-o trimit. 

Sa ma ierti maicuto draga  daca  ti-am gresit vreodata 
Daca, poate fara voie cu ceva te-am suparat, 
sa am liniste in suflet si-o minte impacata 
Vreau sa aud  din gura-ti sfinta ca, maicuto mai iertat.   

 Azi cind mugurii pe ramuri gata stau ca sa infloreasca, 
Cind mai pline-s de lumina toate astrele ceresti 
Iti doresc sa porti in suflet o eterna primavara 
Si din zi in zi , tu mama tot mai mult sa intineresti.

Autor: Dragan Violeta