duminică, 22 ianuarie 2012

 


Acopera-ma... Toamna

Acopera-ma ,toamna, cu stropi din ploaia rece 
si da o ploaie peste mine cu frunza care trece!
in fulger si uragane tu vina de ma imbraca,
sa pot invinge dorul ce sufletul imi seaca.

Acopera-ma, toamna, cu ramurile tale
si curma-mi suferinta din lacrimile de jale
caci dorul , bata-l vina il port neincetat 
si-i simt in suflet focul ce scintie înferbîntat.

Acopera-ma, toamna, cu valurile marii
si lacrimi de iubire sa-mi curga in toiul serii.
In ele voi sa-mi aflu linestea eterna, 
in dragostea pierduta sa-mi fie pat si perna.

Acopera-ma , toamna,cu vinturi si furtuni
si intr-un virtej de valuri in mare sa le aduni, 
talazuri de iubire cu al ei sublim fior, 
Din ea sa-mi faci sicriul din dragoste si dor.

Acopera-ma , toamna cu frunza ta de doliu
si fa din mine o taina de ambitie si orgoliu.
Acopera-ma, toamna cu frunza ta de dor
La margine de codru voi sa ma lasi sa mor.

Autor: Dragan Violeta (septembrie 2011)